zondag 1 oktober 2017

Kandidaatstelling stadsdeelcommissie West geopend!

In 2018 kunnen we niet alleen stemmen over de gemeenteraad, maar ook over de leden van de stadsdeelcommissies (SDC). D66 is op zoek naar enthousiaste leden in West die kandidaat willen zijn voor de SDC. De termijn om je kandidaat te stellen loopt van 30 september tot 10 november 2017.

Wil je je aanmelden? Vul dit formulier in en stuur deze op naar de Algemene Verkiezingscommissie (AVC).

Een uitgebreid profiel en achtergrondinformatie hier. Wil je eerst een oriënterend gesprek, dan kan je een afspraak maken met het het bestuur.

Goed om te weten: de verkiezing verloopt per gebied. Op bijgaande kaart is de verdeling van West in drie gebieden (Oud West / de Baarsjes, Westerpark en Bos en Lommer) te zien. Als je wil weten in welk gebied je woont, kan je hier je adres invullen.

Op 25 oktober wordt een buurtbijeenkomst georganiseerd waar we in gesprek gaan over wat er in West en in jouw buurt speelt. Ook worden vragen beantwoord over het kandideren voor de stadsdeelcommissie. Uiteraard kun je met vragen ook altijd terecht bij het bestuur, of bij de Algemene Verkiezingscommissie (AVC) die de kandidaatstellingen en de samenstelling van de kandidatenlijst begeleidt.