ALV 09-02-2015

Op 9 februari j.l. vond een ALV plaats van D66 Amsterdam West. Op de agenda stonden o.a. het jaarplan en de begroting van 2015.

Pieter Rietman vertelde het laatste nieuws van de fractie/bestuurscommissie. Met Wim Bakker en Zafer Yurdakul, D66 kandidaten voor de provinciale staten, zijn we uitgebreid in gesprek gegaan over de campagne en de standpunten van D66 voor de provincie.  Als afsluiter nam Dehlia Timman ons mee in haar portefeuilles in de gemeenteraad; onderwijs, diversiteit en bestuurlijk stelsel.

Vrijwilligersmanagement
D66 Amsterdam West heeft komende jaar de ambitie om nog meer leden persoonlijk te benaderen; er is veel expertise, kennis en enthousiasme aanwezig onder leden, het zou mooi zijn als we dit nog beter in beeld kunnen krijgen en leden inhoudelijk en praktisch kunnen betrekken. Het bestuur zoekt daarom een coördinator  vrijwilligers. Meer informatie over deze vacature volgt, mocht je geïnteresseerd zijn, kun je  een mail sturen naar info@d66amsterdamwest.nl.

Provinciale Staten verkiezingen
De provinciale staten verkiezingen komen dichtbij: 18 maart gaan we naar de stembus. Wim Bakker en Zafer Yurdakul  wonen in Amsterdam West en staan op de lijst. Zij vertelden over hun visie voor de provincie. Provinciale Staten is belangrijk voor Amsterdam, omdat plannen van D66 Amsterdam extra draagkracht krijgen als D66 ook in de Provincie de grootste partij is. Recreatiegebieden zoals Spaarnwoude, het Twiske bijvoorbeeld, vallen onder de provincie en zijn belangrijk voor de stad. Verder wil D66 de buitenstedelijk gebied open houden en investeren in duurzame ontwikkelingen zoals een zeesluis en een OV terminal op Zuidas. Wil je meer weten over de standpunten van D66 op de provincie, kijk dan op https://noordholland.d66.nl. Wil je een bijdrage leveren aan de campagne, stuur dan een mailtje naar info@d66amsterdamwest.nl.

Houd de website en de Facebookpagina in de gaten voor de volgende ALV.

ALV031114

Laatst gewijzigd op 22 februari 2015