Activiteiten/data in het kader van kandidatenlijst voor 2017

Op zaterdag 28 en zondag 29 oktober vindt het grote verkiezings- en jubileumcongres plaats in de RAI in Amsterdam. Het wordt een mooi programma, waar onder meer het verkiezingsprogramma wordt vastgesteld. Direct na het congres gaan we door met die andere belangrijke stap richting 15 maart 2017, namelijk de kandidatenlijst.

Op maandag 7 november om 10.30 wordt in Dudok in Den Haag de concept kandidatenlijst voor de Tweede Kamer bekendgemaakt aan de pers en de leden. Vanaf donderdag 10 november start dan de e-voting, die tot 19 november doorloopt.

In die tussentijd kunnen leden kennismaken met de kandidaten. Vanuit het landelijk bureau organiseren we op de regio-100+dag op zaterdag 19 november in Hilversum ook een presentatiemoment kandidaten. Aan het eind van die dag is er de kennismaking met de kandidaten.

Daarnaast organiseert de afdeling Rijk van Nijmegen op donderdag 10 november in Nijmegen een avond i.s.m. omliggende gemeenten en regio’s. Dit is dan gelijk ook de kick off van de e-voting.

Daarnaast organiseert de afdeling Amsterdam samen met regiobestuur Noord-Holland en omliggende afdelingen een presentatiemiddag op zondag 13 november in Haarlem.

Verder wordt er nog een activiteit georganiseerd in een van de grote steden in het Noorden. (Groningen/Zwolle/Leeuwarden). De datum hiervan wordt zsm bekendgemaakt.

Laatst gewijzigd op 25 oktober 2016