Get your kicks on Route66!

Route66 is het talentenprogramma van D66 voor jonge D66’ers. Veertig mensen tussen de 25 en 33 jaar krijgen volop kansen om zich te ontwikkelen en zich in te zetten voor D66. Het programma duurt twee jaar en wordt door de deelnemers zelf georganiseerd. Ieder jaar ronden 20 Routers het traject af en stromen er 20 nieuwe Routers na selectie het traject in. Meer informatie vind je op onze webpagina: https://route66.d66.nl/.

Selectiecriteria

Je bent op 1 januari 2016 tussen de 25 en 33 jaar.

• Je bent op 1 januari 2016 tenminste 6 maanden lid van D66.
  • Op 1 januari 2016 heb je een opleiding (mbo of hoger) afgerond en/of ben je aan het werk.
  • Je bent aanwezig tijdens alle eerste zaterdagen van de maand in 2016 en 2017 (augustus uitgezonderd), landelijke D66-congressen en het introductieweekend in januari.

Aanmelden

Aanmelding is mogelijk tot en met zondag 8 november 2015 en vereist een CV, een motivatiebrief en een presentatie (dat kan een essay zijn, maar andere creatieve inzending zoals beschreven op de website mogen ook worden ingezonden). Voor meer informatie zie http://route66.d66.nl/meld-je-aan-voor-route66/, spreek huidige Routers bij onze stand op het congres op 31 oktober a.s. of mail naar aanmeldingroute66@d66.nl.

Laatst gewijzigd op 21 oktober 2015